הרגלי ריצה

הרגלי ריצה

את/ ה רוצה להשיג משהו – גש/י קח/י אותו! תהי/ה בתנועה.

מתאמנים רבים רוצים להיות בריאים יותר, רזים יותר, אנרגטיים יותר. בכל יום הם מחליטים, כי ב"יום א' הבא אני מתחיל להתאמן / לאכול נכון, להימנע מדחיינות, לבקש העלאת שכר" וכד'.

יום א' בבוקר מגיע והם עייפים מהשבת, האישה / הבעל, הילדים, הטיול – כל שתבחרו ויום א' זז בשבוע. הם חסרי אנרגיה, עייפים, מרגישים לא טוב עם עצמם, מגיעים לעבודה / מדברים עם האישה / הבעל, ברגשות אשם ובחוסר חיות וחיים במרוץ העכברים של החיים.

אנתוני רובינס, מומחה בשיפור ביצועים, מסביר כי "רגש נוצר ע"י תנועה". הגוף מוביל את הרגשות שלנו. מחקרים מוכיחים כי דפוסים קבועים של תנועה יוצרים בטחון, תחושת עוצמה, גמישות, תחושת כוח אישי והנאה.

כולנו מבינים למעשה את חשיבות השייכות למעגל העוסקים בספורט ואת הקשר הישיר בינו ובין הצלחה. ועם זאת רבים לא מצליחים.

מדוע הם לא מצליחים?

מתאמנים רבים לא מצליחים לשרוד את השבוע הראשון של ההבטחה שלהם לעצמם להכניס אנרגיה / להתאמן כי הם לא מאמינים בעצמם ולעצמם.

חלק גדול מצליח להתמיד חודש, חודשיים ואז נשבר- השגרה, העייפות ההרגלים הישנים משפיעים ולא מאפשרים התקדמות.

חלק אחר קובע לעצמו מטרת על- משיג אותה ודקה לאחר מכן חוזר לסורו, עולה במשקל ומפסיק להתאמן.

גופנו הוא המרכיב החשוב ביותר שלנו- אין על כך ויכוח.

גוף בריא יוצר עובד בריא, מצליח ונמרץ יותר. הורה ערני ומעשיר בעל איכות חיים גבוהה יותר.
ב Esport לרוץ בעוצמה, אנו מקפידים על שלושה דברים עיקריים:
• גיוון – אימונים מגוונים, משתנים במקומות משתנים.
• עבודה מקיפה- אנו מקפידים לשלב בכלל האימונים, כושר אירובי, חיזוקים וטכניקה. בנוסף אנו מבצעים אימונים משלימים כ trx, אימוני תחנות ועוד.
• סרגל מאמצים איטי מתמיד ומבוקר – ההופך את הריצה להרגל ולדרך חיים.
בחיים כמו בחיים יש חשיבות לשילוב שבין ההתמדה, ההמשכיות, השגרה ובין הגיוון, היציאה מהשגרה, ושינויי העומסים. אנו נוהגים כך גם בריצה.

הקפידו על כך ותיהנו בחיים פעילים ומלאים – רוצו בעוצמה!

Leave a Reply

Your email address will not be published.