top of page
  • ערן שומרון

מועדון ארוחת הבוקר

עודכן: 13 בדצמ׳ 2021

"אז מה לאכול"? שואלים אותי, לא פעם, אנשים רבים. ארוחת הבוקר הינה הארוחה החשובה של היום ולא לשווא. דילוג על ארוחת הבוקר גורם לנו להתחיל את היום עם חוסר באנרגיה ועלול להשפיע הן על הביצועים והן על מצב הרוח.

ארוחת הבוקר דומה לתכנון יום העבודה. יש כאלה שמגיעים למשרד ונותנים למה שנכנס להשפיע להם על אופי התעסוקה, מצב הרוח, האנרגיה וכד' ומנגד יש כאלה שמתחילים את היום במשרד מסודר, מאורגן ועם לו"ז מתוכנן בהקפדה. אם אתם שייכים לחלק השני להלן שני תפריטי בוקר טבעיים שלי ליום מסודר מלא באנרגיה וממלא. בתקופות שאני מקפיד על המשקל, מעוניין לרזות, לפני תחרות מאוחרת הבוקר שלי תהיה מורכבת משיק טבעי. זמן ההכנה 4 דקות.

רכיבים:

2 כוסות מים ספירולינה קפואה (ניתן לרכוש בחנויות טבע) 2 בננות חצי כוס תות חצי לימון סחוט מעט עלי תרד ונענע. מכניסים את הכול לבלנדר ושותים קר מאד. מדובר במשקה טעים מאד, ממלא ומשביע ובעיקר נותן אנרגיה. למעוניינים בשדרוג ניתן להחליף את המים בלימונדה טבעית. בתקופות של עומס באימונים ובעבודה, בין תחרויות ובעיקר בחורף כשהגוף מאד רעב וצמא לאנרגיה ארוחת הבוקר שלי תהיה מורכבת מארוחת בוקר טבעית ומגוונת – זמן הכנה 4 דקות.

רכיבים:

5 כפות שיבולת שועל (קוואקר ). סילאן טבעי / דבש טבעי (לשים לב שמדובר ברכיבים טבעיים) 2 חצאי פירות – לבחור 2 מהפירות הבאים – אגס, תפוח, אפרסק, ענבים (8 ענבים) 6 יחידות אגוז מלך טבעי שבור / 10 שקדים קלופים מרוסקים לחתיכות בגודל בינוני. כוס מים חמים מכניסים את כל המרכיבים לקערה / צלחת עמוקה. שופכים את המים החמים מעל. מערבבים היטב ומשאירים מכוסה ל 3 דקות. כל מה שנשאר זה לאכול.

בתיאבון – איכלו בעוצמה!



5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page