שומרים על הכושר בחופשה

שומרים על הכושר בחופשה

בחרתם לצאת לחופשה, איזה יופי, תיהנו מלא ויחד עם זאת אל תשכחו את הגוף שלכם.
אתם באמצע שגרת אימונים או אפילו מתאמנים למטרה ברורה באופק, שמרו כמה שאפשר על שגרת האימונים שלכם, לא בכל מחיר כי אז עלולה להיווצר בעיה מסוג אחר אל מול המשפחה.
מצד שני יש את אלה שמוותרים לגמרי על שגרת האימונים ואף מפריזים באכילה, "מה זאת אומרת…אני בחופש" מכירים?

אין ספק שלחופשה יש חשיבות אדירה הן לגוף והן לנפש. באמצעות תכנון נכון וחשיבה ממוקדת ניתן לשמור על כושר גופני וגם על בילוי וזמן איכות עם המשפחה. 

לבלות זמן איכות עם המשפחה מחד ופעילות גופנית מאידך.
לבלות זמן איכות עם המשפחה מחד ופעילות גופנית מאידך.

ההמלצות שלי מניסיון הן אלה

  1. למדו את המקום אליו אתם נוסעים: האם יש במלון חדר כושר/ בריכה? האם יש מסלול ריצה נוח באזור? האם יש חוף רחצה אשר ניתן לשחות בו? האם ניתן לשכור אופניים?
  2. שלבו פעילות ספורטיבית כחלק מהחופשה: הליכה ממושכת או רכיבה על אופניים מאפשרים לבלות זמן איכות עם המשפחה מחד ופעילות גופנית מאידך.
  3. תאמו ציפיות מראש עם בני המשפחה: כמה שעות תקדישו לספורט בחופשה (אל תלכו לרב על חצי שעה לכאן או לכאן, בכל אופן באתם ליהנות לא חלילה לריב).
  4. ״שלמו מחירים״ לטובת עשיית הפעילות הגופנית: קחו בחשבון שייתכן ותאלצו להתאמן בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות על מנת שלא לפגוע בלו״ז המשפחתי.
    קבלו זאת בהבנה, גם המשפחה תעמוד מאחורי החלטתכם. 
  5. נצלו את הפעילות על מנת ללמוד על האיזור וקחו לאחר מכן את השותפים שלכם לאטרקציות שראיתם בדרך (אם זה בים אז תוותרו להם על המפגש עם המדוזה הצורבנית 😉 ).
  6. היו סלחניים עם עצמכם במידה: על תהיו כעוסים על אימון שהפסדתם, תרגמו זאת למנוחה לנפש ולגוף. (וזאת מבלי לשכוח את נקודה מספר 4)
  7. היו גמישים: גם אם אינכם מצליחים לעבוד עפ״י תוכנית האימון נצלו את הזמן לאימונים אשר כן מתאפשר לכם לבצע.
    כמעט בכל חופשה ניתן לנצל את הזמן לאימוני ריצה ו/או לאימוני חיזוק גוף.
  8. הכי חשוב: תיהנו! אימונים בחופשה הינם שוברי שגרה, תיהנו מהם. 

נפשו בעוצמה וחזרו בריאים ושלמים עם מלא תמונות וחוויות.

Leave a Reply

Your email address will not be published.